25 Temmuz 2024 Perşembe

#TURISTE ADRES TARİF EDEN TÜRBANLI BACI

 YABANCI DİL BİLMEK ÜSTÜNLÜK DEĞİL, EMEKLE KAZANILMIŞ YETENEKTİR.



Uzun süre kullanılmazsa unutulur.

Dün akşam bir video izledim.

Çağdaş bir hanım Yahudi ve Musevi Ermeni, Gürcü, Grek rahibe kıyafeti olan Kara çarşaf, türban giyenleri göstererek;
*Resim yazıları sonra okuyabilirsiniz









Bunlar bizi Avrupa'ya, dünyaya rezil etti diyor.

O sırada turist kıyafetli bir grup gelip bu kadına İngilizce biliyormusun, bize adres tarif edebilir misin diyor.

Sanki her çağdaş giyinen kadın İngilizce bilmek zorundaymış diye yasa varmış gibi?
Neyse;
Kadın bilmediğini söylerken, taş bebek makyajlı, okka gibi yüzü olan türbanlı genç bir hanıma kamera kayıyor.

Turistler doğrudan bu çağdaş kadının, yabancı dil eksikliğini görüp, sırıtmaya, her yerini oynatmaya başlayan genç hanıma yöneliyor ve BİNGO.

Gerisini izlemedim, izleseydim grameri ve telaffuzu hakkında da yazardım.

Youtube videoları, kadın tv programları rezil örtülü kadın erkek videolarıyla dolu.

Türbanlı kadın İngilizce konuşacak ama, soru sorulmadan havasından, vücudu dilinden çok oynuyor.

Ne bilgelik 😂😂😂

Avrupa'da iki dil bilen olağan insan, hiç dil bilmeyen mal, çok dil bilene değer veriliyor.

Turiste yol tarif eden Türbanlı vay anassını beee, bu ne bilgelik??!!😂

Bir ateiste karşı tartışma kazanmış dindar, dinci görmedim.

45 yıldır hiç bir dinci, dindar ile girdiğim tartışmayı kaybetmedim. 8,5 yıl mahkemelere dava açarak sıkıntıya soktular, beraat ettim, engellediler, küfür, hakaret ettiler ama dinlerini savunamadılar.

Bu yüzden ateist dedikleri bazı insanları ezen düzmece videolar çekerek avunuyorlar.

Bu da onlardan biri.

Ben, ömrümde kimseyi dil bilmiyor diye hor görmedim, horlayan gördüm ama onlar da iyi dil bilmiyordu, havalı gençlerdi. Bu huylarını terk ettiler.

Bir insanın herhangi bir yabancı dili yabancıları anlayabilecek kadar veya okur-yazar- konuşabilir olması, yazılı, sözlü çeviriler yapabilecek derecede bilmesi, yabancılar ile iletişim kurabilmesi sadece yeteneğini kullanarak kendine farklılık kazandırmış olması demektir.

Bir dil bilen Bir, iki dil bilen iki insandır.

Ama her konuda en doğru bilgiye sahip olduğu, her şeyi iyi bildiği anlamına gelmez.

Memleketimizin içine eden İngiliz, Amerikan, Alman pasaportlu siyasiler, bürokratlar, satılmış akademisyenler, gazeteciler, yazarlar, çifte vatandaşlar, Almanya'dan ithal tarikat üyeleri, şeyhleri, Nobel ödüllü çakma yazarlar değil mi?

Yıllarca Sultanahmet Turizm polisinde çalıştım.


Ne bir turistin türbanlı, çarşaflı kadına yol sorduğunu ne de bunlardan birinin turistle bir şey konuştuğunu görmedim.
Çünkü, Yahudi, Sabi, Ermeni, Gürcü, Sünni mezheplerinde bir kadının yabancı erkekle konuşması zina sayılır.

Örtünmesi, onun bir erkeğin kadını olduğunu, ondan uzak durulması anlamına gelir.
Ülkemizde işlenen töre cinayetlerine kurban giden kadınların hepsi, doğu ve güney doğu Anadolu'nun aşiretlerine mensup, aşiret dışından erkekle ilişkiye giren, Müslim, gayrimüslim kadınlardır.
Gelenekleri aynıdır.

Şimdi, çağdaş ve yabancı dil bilmeyen kadınlara yol sorup cevap alamayan turistlere adres tarif etmek için nöbet tutan türbanlı modası da çıktı.

Beş, altı yaşında kız çocuklarını evlendirerek eğitimden koparan, çalışan kadınları isten atan veya doğum izni bahanesiyle bir sene suresiz izin vererek iş hayatından koparan bu gerici zihniyetin, halkı yanıltmak için yaptığı böyle cahilliği, görgüsüzlüğü yücelten dezenformasyon faaliyetlerine de mi tanık olacağız?
Ateist dinciler...

Bunlar her haltı yerler.

Alaeddin Yavuz. 

Hiç yorum yok: