12 Nisan 2024 Cuma

#ALAEDDIN YAVUZ KİMLERİN AYAĞINA BAŞMIŞ

Dini, Tarihi Yazılarım Hakkında Yapılan Şikayetlerin Nedenleri.




Ben dindar bir ailede büyüdüm. Yürümeye başlayınca namaz kılan buyuklerimin yanında abdest alır onları taklit ederek ibadete her köylüm gibi büyüdüm.

12 yaşında Kuran kursuna gönderildim, 1,5 ayda hatim indirdim.

1973-1976 arası Nurculara babamın zoruyla katıldım. Saidi Kürdi Deliüzzaman saçmalıklarını okuduk.

Halkın uyarıları ile sorguladım, sapkınlık olduğuna karar verip ayrıldım.

1978'de EML'de dini siyasî tartışmalara katıldım ve dinin SIYASAL REJİM olduğuna karar verdim.

Fransız, Rus devrimcilerini, Aristo, Sokrat, Demokritos'tan Hegel, Kant, Fredrik Engels'in Diyalektik Materyalizmine kadar kitaplar okudum.

Bunların yanında Imam Gazali, Buhari, Erzurumlu İbrahim Hakkı, E.H.Yazir tefsiri, çok sayıda dini kitap okudum.

1980 sonrası polislik yaşamımda AÖF'yi bitirdim, kendi kendine Ingilizce öğrenip tercüman polis olarak Istanbul emniyeti ve adliyelerinde görevler yaptım.

Bu kurumların yabancılarla yazışmalarında metin çevirileri yaptım.

Tevrat, İnciller, Kuran, tefsirler, siyer kitapları, dinler tarihi, İslâm tarihi, Sümerlere uzanan bütün medeniyetlerin tarihlerini okudum.

Papazlar, hahamlar ve her dinden insanlarla tanışıp dinleri hakkında bilgiler öğrendim.

Hala da 20 yıldır bloglarımda 4000 kadar çeviri, derleme, yorum yazdım. Diyanet, dini yayıncılar kendileri yazmış gibi alıp kitaplarına koydular. Vatikan dahi aynı şekilde yaptı.

Hala yazılarım inceleme altındadır.

Bir İmam Hatipli 4 yıl okur, imam olur, bazıları euzubesmele bile çekemez.

İlahiyatçılar 4 yıl fakülte okur, cemaatlere hizmet eder zengin olur, halka bir şey vermez.

2008'den beri Facebook ortamında hiç bir dini tartışmayı kaybetmedim. Bunların çoğu kendine Müceddid diyen yani, dinde yeni yorum yapacak düzeyde akademik yazıları kabul edilmiş kişilerdi.

Yaşar Nuri Öztürk, Zekeriya Beyaz'dan bu güne benden etkilenmeyen dini yorumcu, ateist, deist, agnostik yoktur.

Öyleyse ömrünün 50 yılını 4 kitap başta, 400 kadar dünya dini hakkında bilgi sahibi olmuş, bunları yazmış biri olarak bütün ilahiyatçılardan fazla okumuş, yazmış biri olarak;

İmam-hatip ve İlâhiyat fakültesi eğitimi almadım diye, " ilgi alanı olmadığı halde" dini yazı yazdığım, hiç birinin dine hiç bir dine hakaret, aşağılama olmadığına dair İstanbul Anadolu yakası asliye ceza mahkemelerinin kararları hala elimdedir.

Yargı tarafından da 50 kadar yazımdan verilen BERAT KARARLARI yanında 7 tane de haberim olan C. Savcılıklarının TAKİPSİZLİK kararları vardır.

Peki niye şikayet ediyorlar?

1- Yazılarım olduğu sürece benden yazılarına TELİF HAKKI alamayacak olan HIRSIZ dinciler,

2- Hırsız ateistler, dinsizler,

3- Müslüman olmadıklarını kanıtladığım cemaatler, tarikatlar, siyasiler,

4- Humeyni Tahrir el Vesile kitabından yaptığım çeviriler yüzünden İran rejimi

5- Yahudi tarihi olan Tevrat tespitlerine ve Süryani kiliselerinin tespitlerine ve de Mısırlı tarihçi Maneto'nun kitabından çeviriler ile Yahudilerin seçilmiş değil, Cüzzamlı, sürgün köleler ordusu oldukları hakkındaki tespitlerim ile Babil Talmud Yahudilerini deşifre yazılarımdan dolayı İsrail ve bizdeki Yahudi ve Museviler,

6-Kökleri Hint Harappa Sabilerine ulaşan, Babil medeniyetini savunan Süryaniler,

7- Güneş tanrısı olarak ibadet edilen Hz İsa'nın Gay olduğunu tespit eden yazılarım için Vatikan da bir ihtimal beni şikayet ediyor olabilir.

8- En çok da Tbmm iktidar ve muhalefet partileri.

Ömrünüzde bu kadar kişi, toplum, devleti karşısına alan kaç kişi var?

Hakkımda şikayetler 2010 referandumu öncesi Google ve Facebook sahibi Mark'a şahsen devet edip adilyargic.blogspot.com blogumu diğer 600 blogla sildiren şimdiki Cumhurbaşkanımız tarafından, Fetö'yü Adalet Tanrıçası Themis olarak gösteren fotomontaj resmimi söyleyerek yapıldı.


Süryaniler, Iranlılar herkes şikayet etti.

Geçen ay Google sahibi Mark sayfamı ziyaret etti ve Humeyninin Seks Kitabı yazım bahanesiyle 21 gün paylaşım cezası, grup vb cezaları verildi, sayfanın şifreleri iptal edildi.




Son bir haftadır, küresel sermayenin Avrasya patronu olan Rotschild ailesinden Sayın Baron Terry De Rothschild arkadaşlık önerdi, kabul ettim. Herhangi bir geri dönüş yapmadı ve tüm yazılarımı inceliyor.

Kolay gelsin diyorum.

Benim belgesiz cümlem yoktur. 
Hakaret etmem. 
Korkum da yoktur.

Doğru bildiğimi yazarım, halkımıza ve insanlığa bağış olan yazılarım, onlara da geçerlidir.

Saygılar.

Alaeddin Yavuz

Hiç yorum yok: