22 Ağustos 2024 Perşembe

#TAHRİK ETMEYİN YAZMAYALIM

 TAHRİK ETMEYİN YAZMAYALIM.



Bu güne kadar 5 blog, 3 face, 1 instagram, 2 tweeter sayfasında yazdığım 4000 kadar yazımın, 2 youtube video sayfamda yayınladıklarımın hiç birini önceden projeler, planlar yapıp yazmadım.

Hepsini sokakta, tv'de gördüklerim, basında, sosyal medyada okuduklarımın tahrikleriyle yazdım.

Gerçekte kimseyle, hiç bir dinle, dinciyle, siyasiyle hesabı olmayan biriyim.

1 blogumu sildiniz, birini mahkeme kararı ile, diğerlerini google ile görüşerek engellediniz.
1 face sayfamı sildiniz.
1 instagram sayfamı sildiniz,
1 tweeter sayfamı 2 yıl kapattınız,
12 dava açtınız, 8,5 yıl yargılandım,
1 davada tümü belgeli araştırma olan ve çoğu RTE başbakan iken yazdığım yazılarımı Cumhurbaşkanına hakaret suçu saydınız ve  "suç ve cezadan kurtulmak için savunma yaptı" diye savunmam yok sayılarak 18 ay hapis cezası olan RTE hakaret cezası yerine 5,5 yıl verdiniz. 

Beni ve benim gibileri tahrik etmeyin yeter.
Ne siz yasaklamakla ne de biz mahkemelerle uğraşmayalım

Alaeddin Yavuz 
Emekli Tercüman Polis Memuru 

Hiç yorum yok: