25 Aralık 2023 Pazartesi

ALLAH'I HALLEDEN EVLİYALAR

 ALLAH'I HALLEDEN ŞEMSI TEBRİZİ VE BEYAZID-İ BESTAMİ.

"Allah bana karım seklinde görünerek geldi onu becerdim"(Şemsi Tebrizi şahidi Mevlana Celaleddin-i Rumi) 

"Allah bana sakalı çıkmamış bir oğlan şeklinde geldi ve onu hakladım"  

Bunları ben deseydim çoktan öldürmüşlerdi.

Ama başı sarıklı, sakallı, sırtı cübbeli, içindeydin giyilmeyen, dışarı çıkmış göden barsağının kokularını bastırmak için İran icadı ŞALVAR ile gezen, elinde tesbih, ağzında uydurma dualar ile dolasan Tekke Bademi yobaz olursan, ulema, Allah dostu=Allah'ı beceren oluyorsun.

Dinler cinsel sapıklıkların temelidir diye yazdım mahkemeye verdiler. Buyurun Allah'ı beceren evliyaları okuyun.


Alıntı yazıdır.

ŞEMSİ TEBRİZİ’NİN ALLAH’I KADIN YAPIP ZÜKMESİ.

VE CELALETTİN RUMİ’NİN DE BUNU KABULLENMESİ

Yine buyurdular ki: Şemsi Tebrizi ’nin Kimya adında bir karısı vardı. 

Bu kadın, bir gün Şems’e kızdı, meram bağlarına doğru gitti. Celalettin Rumi, medresenin kadınlarına işaret ederek: “Haydi gidin de Kimya hatunu buraya getirin. Şems’in gönlü ona çok bağlıdır” buyurdu.

Şems ve Mevlâna temsili resim.


Bunun üzerine kadınlardan bir gurup onu aramaya hazırlandıkları sırada C. Rumi, Şems’i Tebrizi ‘nin yanına girdi. 

Şems şahane bir çadırda oturmuş kimya hatunla oynaşıp sevişiyordu. Celalettin Rumi bu hali görünce hayrette kaldı ve hemen çadırdan dışarı çıktı.

Kimya hanımı aramağa gidecek olan hanımlar da henüz gitmemişlerdi. 

Celalettin Rumi dışarı çıktı, bu karı kocanın oynaşmalarına mâni olmamak için medrese de aşağı yukarı dolaştı. Sonra Şems: “İçeri gel” diye bağırdı. Celalettin Rumi, içeri girince Şems’ten başkasını görmedi.

Bunun sırrını sordu, Kimya hatun nereye gitti” dedi. Şemsi Tebrizi: YÜCE ALLAH BENİ O KADAR SEVER Kİ, İSTEDİĞİM ŞEKİLDE YANIMA GELİR. Şu anda da Kimya hatun şeklinde geldi” diye buyurdu. 

Muhammed'e ayet tebliğ eden Cebrail kadınsı görünüme sahiptir.

Hint Brahma tanrının karısı
SaraySwati de pürüzsüz
ciltli tanımlanır

İşte: BAYEZİDİ BİSTAMİNİN HALİ DE BÖYLE İDİ. ALLAH, ONA DAHA SAKALI BİTMEMİŞ BİR GENÇ ŞEKLİNDE GÖRÜNDÜ. Dedi.

Bayezid-i Bestami 
Temsili resim.
Bu durumu Celalettin Rumi şiirinde Allah’a hitaben şöyle dile getiriyor:
Sen suret âlemine geldiğin vakit ne kadar güzel ve ne kadar can katan kişisin.
Sureti attığın vakit de aynı aşk ve aynı tek maşuksun.

(Ariflerin Menkıbeleri 2. Cilt Sayfa 214-215)

Bunları ve daha başkalarını okuduktan sonra Tasavvuf hakkında araştırmalara başladım. Gördüm ki diğerleri de bunlardan farklı değiller.






 




SORU: ŞİMDİ SÖYLEYİN BAKALIM:
KENDİLERİNİN YAZDIKLARI KİTAPTA BU KEPAZELİKLER BULUNAN ŞEMS VE CELALETTİN RUMİ, ALLAH DOSTU MU, YOKSA ZINDIKLAR MIDIR?

Yazının konusu olan olaylar
bu kitaptan alınmadır 

 
BURADA ANLAŞILAN ŞUDUR: ALLAH, ŞEMS'İN YANINA GÜZEL BİR KADIN OLARAK GELİYOR VE ŞEMS Bİ GÜZEL ZÜKÜYOR. BAYEZİDİ BİSTAMİ'NİN YANINA DA TÜYÜ BİTMEMİŞ OĞLAN OLARAK GELİYOR. O DA OĞLAN İLE BERABER OLUYOR.

Kitapta olayın yazılı bölümü.


Alıntı yazı burada bitiyor.

Bu dünyada Allah'ı beceren bu yobaz dinciler cennete gitseler Allah diye bir şey bırakmazlar. 
Kendilerini Allah ilan ederler.

Bu yazı ile,Allah da lut kavmine tabi olmuş görünüyor.
İmanınız bozulmasın aman aman.

Alaeddin Yavuz. 

Hiç yorum yok: