26 Eylül 2015 Cumartesi

YAZILARIM HAKKINDA KARIMA HAKSIZLIK MI EDİYORUM



Karım diyor ki;
Alaeddin, dedeleriniz Asya’dan gelmiş, Balkanların fethine katılmış, yüzyıllarca İslam’In kılıcı olmuş.
Yetmemiş.
Devlet satılmış, düşman galip gelmiş, dedelerin Çanakkale’ye yerleşmiş. Daha 16 yaşlarındayken askere alınmışlar. Biri Polonya Galiçya’ya kadar gitmiş, oradan Çanakkale’ye desteğe gelmiş, gazi olmuş.
Diğer aynı yaşta asker olmuş, Kafkasya, Irak, Suriya, Yemen ve devlet teslim olmuş, sayısız ölüm tehlikesine karşın büyük cesaretle yürüyerek  en azından 4000 km. yol gelmiş.
-Devlet ne vermiş?
-Fakirlik.
-Annenin teyzesi Kara Fatma, Çanakkale’den Sakarya’ya kadar her yerde düşmanla kadın halinle savaşmış,  Yunan karakollarını basmış, onca kahramanlığından sonra bu gün onun yerine bir sürü sahte KARA FATMA  türemiş.
Bu gün onun çocukları bile onun soyundanız demeye korkarken, kendilerini saklarken, sen neyin kovalıyorsun?

Baban gündelik yevmiyeci olarak 86 yıl fakirlik çekerek yaşamış, sizi fakirlikle ekmek sahibi etmeye çalışmış.
Ağabeyin asker sen polis olmuşsun. Yıllarca devletin bütün pislikleriyle uğraşmışsın.
Elinde ne var?
Üç kuruş emekli maaşı.
Bir kızımız vardı, bu devleti, bu millet onu yaşamdan bıktırdı, öldü,
Sen demiyor muydun?
Biz sadece kızımızı ziyaret için çıkıyoruz evden

-Bu devlete çocuk yapılmaz! Diye.
Onun doğruluğunu kızımızı kaybedince anladım.
Biz şimdi ölünceye kadar acımızı yaşayacağaız ya da bir şekilde öleceğiz.
Bu millet bu devleti besliyorsa sen niye yazıyorsun?
Bu millet seni Nurcu edip, öğrendiğin dinle onlarınkisi tutmayınca seni dinden kuşkulandırıp dini araştımaya sevk etmedi mi?
-Sen, bu araştırmaların yüzünden daha lise öğrencisiyken dinden çıktığını söylemiyor musun?
-Sen, 19 yaşında, fırında çalışırken seni altı yere bomba atmaktan bu devlet seni tutukllayıp içeri atmadı mı?
-Sen vatan millet için en iyisini düşünüp isterken, hiç bir çıkar gütmeden bunu yaparken bu devlet seni “vayan haini komünist” ilan etmedi mi?
-Bu yüzden polislikte bütün sınavlarda başarısız yapmadılar mı?
-Sen gene bu millet için yazarken bu millet senin çocuğunu eğitimden sokağa yaşamdan koparacak her şeyi yapmadı mı?
-Bİz, 18 yaşında kızımızın acısını yaşamıyor muyuz?
-Öyleyse bırak şu yazıları.
-Dedelerinden bizlere ölüm biçenler de ölsünler, bırak Tayyip Erdoğan ve daha kim varsa bunlara kıyameti yaşatsın.
-Sana ne?
-Bırak, biz karı-koca evladımızın acısıyla yaşayalım, ne paramız var ne pulumuz ne de evladımız kaldı, bir çocuğumuzu hayattan soğutan, her gün asker, polis, sivil gencecik çocukları tabutlara dolduran, kendi çocuklarını kışlanın yanından geçirmeyen ama millete “siz evlatlarını kaybederek kurban bayramını erken idrak ettiniz” diye utanmadan söyleyen bu devlete, bunlar asessiz kalan bu millete yazı mı yazılır?
-BIRAK!!!
- BU MİLLET LANETİN EN BÜYÜĞÜNÜ ZATEN “TACI HAİNE GİYDİREREK ASIRLAR ÖNCE HAK ETMİŞ” DİYEN SEN DEĞİL MİSİN? SENİ DİNLEYEN Mİ VAR!!!

-Karım son üç yıldır bani bu şekilde uyarıyor. Yavaş tavaş hak vermeye başladım.
-Ben de insanım.
-Uyanmayan, aymayan insanlar için uğraşmaya, kendini harap etmeye değmez çünkü: -Fahişeleşmiş, köleliği benimsemişlere özgürlüğün, doğruluğun, adaletin, onurun, şerefin, millet olmanın gururunun ne olduğunu anlatamazsın. Sen anlattıkça, işini kaybetmekten korkan köle gibi, saldırır  öldürürler.
-Bu güne kadar öldürülen aydınların benden farkları neydi ki?
-Bu millet onları öldürmedi mi?
-Her gün her türlü tehditleri saldırılar yapan bu millet niye öldürmesin ki?
-Hem yorumlarla hem de ulusal tv kanallarından bu tehditlerini yapmadılar mı?
-Yaptılar.
-Karımı dinlemeyi düşünmeye ciddi olarak başladım.
 Bunlar bana çocukluğumdan beri, beni seven, büyüklerim, arkadaşlarım, kardeşlerim, meslektaşlarım ve hizmet verdiğim halk tarafından da söylenenlerdir.
Bu görüş halkın büyük kesiminde yaygın olarak vardır.
Takdir okuyanlarındır.
Alaeddin Yavuz/
Alaeddin Yavuz wordpress
keykubat
/adilyargic
/ adilyargicc

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Şans eseri sizin blogunuzu okumaya başladım.Bende alevi kökenliyim dine dair herşeyi detayına kadar öğrendim diger dinleri mitolojileri okudum sonunda deist oldum.Yazılarınızı çok beğenerek okuyorum hatta çıktı alıp notlar tutuyorum.Evet bu toplum için emek vermek mücadele etmek boşa kürek sallamak,bu arada evladınızı kaybetmissiniz inanın çok üzüldüm ışıklar içinde uyusun.Belkide gereksiz yığınlar yerine düsünen bi kaç insana bile faydalı olmanız sizi tanımadan bile övgüyle söz eden şiddetle sayfanıza yönlendiren insanlar kazanmanıza sebep olabiliyor bu sayede merak eden başka insanlara aydınlık olabiliyorsunuz.Umarım yazmaya devam edersiniz eşinize ve size hürmetler saygılar hayatta herşey gönlünüzce olsun.

Tacı Haine Giydiren Milletin Kanı Dinmez dedi ki...

Sayın Sergen Demirci, ben de Sünni kökenliyim ve 17 yaşımdan beri dini inancımı terk ettim.Biz insanız ve insan olarak insanlar için yazıyoruz. Dini ırkı soyu kıymetli değil, verileni algısı, kadir kıymet bilmesi, ön yargısız yorumlama yeteneği i,le doğruyu kavramakta sıkıntı çekmeyen berrak beyinli insanlar oldukça yazasım geliyor.İnsanlar ve hayvanlar bu Dünya gezegeninin eşit haklara sahip çocuklarıdır, evrenin de eşit üyeleridir,ben ve benim gibiler yalnızca gerçeği arayan, toplumu daha iyi yerlere taşımak isteyen vatansever, adalete hayran, adaleti herkes için eşit isteyenleriz. Övücü yorumunuza şükranlarımı sunarım.Size faydalı olabildiğime sevindim, bu tür geri dönüşümler insanı mutlu ediyor. Beni takdir ederken kendi iç güzelliğinizi sergilemişsiniz gördüm sevindim. Saygılar ve hürmetler kadir bilenlere bilmukabele bizden. Teşekkürler.